Flyderndkk Benim 3 buçuk aylık bir kedim var. 2 gün önce 2 kez kustu. Veterinere götürdük. Enfeksiyon vs yok ama bağışıklığı düşük önlem amaçlı antibiyotik başlayalım dedi. Dün kedim iyiydi yemek falan yedi. Ama dün akşamdan beri yine mama yemiyor sadece su içiyor. Bu sabah karnından baya gurultular geliyordu. Az önce yine kustu su gibi berrak. Bu sıcaklardan falan strese girip böyle oluyorlar mı? Ya da neden böyle kusuyor? Bilgi sahibi olan var mı?
Feyzaerturk Flyderndkk Anne sütüyle mi büyüdü kediniz? İç parazit yaptırdınız mı? Birde hangi antibiyotiği hangi dozda veriyorsunuz?
Zeynepppdyg Flyderndkk bazen bilmeden birşeyler yiyordu onu kusuyordu yada tüylerini kusuyordu yumak şeklinde bir kaç gün daha gözlemleyin bakalım tekrar götürürsnz veterinere
dilara1908 Flyderndkk Mamanız tavukluysa değiştirebilirsiniz yazın ağır geliyor kedilere bize de veteriner demişti. Süt gaz yapıyor, eğer veriyorsanız, o da kusmasına yol açıyor olabilir.
gozdetrhn Flyderndkk bazı kediler mamayı beğenmez tavuklu sevmeyebilir balıklı sevmeyebilir deneyerek gidin bence. aç kalan kedi safra kusar
Flyderndkk Feyzaerturk 2 aylıkken sahiplendik. Aldığımızda parazit aşısını yaptırdık. Vet yapıyor antibiyotiği detayını bilmiyorum
Flyderndkk Zeynepppdyg geçen gün mamasını kusmuş dedi vet. Bu sabahta baya su kustu bir şey gelmedi ki öyle.
Melahatakca Flyderndkk eğer mama markasında değişiklik yaptıysanız mide alışana kadar bir süre sıkıntı çekiyor mamaya alışınca normal düzenine geçiyor mamayı az az vermeyi deneyin ve mamasinin markasını sık sık degistirmeyin
Cemre121 Kan tahlili yapmış mıydı veterineriniz, olmazsa tekrar bir götürseniz mi veterinere, bende de iki tane var ama böyle birşey yaşamadım, tüyden falan olacağını sanmıyorum
Flyderndkk Cemre121 2 gün önce kan tahlili yaptı. Enfeksiyon yok dedi. Ama bağışıklığı düşmüş biz yine de antibiyotik başlayalım dedi. Bugün zaten iğnesi var onun için götüreceğiz. Tecrübesizim kedi konusunda ister istemez korkuyorum yavruma bir şey olacak diye
Cemre121 Allah korusun inşallah birşey olmaz, sokaktan mı sahiplenmiştiniz, iştahı falan iyidir inşallah, iştahı falan yoksa hills in a/d maması var ondan da verebilirsiniz, veteriner kliniklerinde satılıyor
Flyderndkk Cemre121 normalde iştahı iyi ama dün akşamdan beri pek bir şey yemiyor. Bir arkadaşımızdan sahiplenmiştik
Flyderndkk gozdetrhn 1 buçuk aydır aynı marka mamayı kullanıyoruz. Bu kadar zamandan sonra sevmemezlik yapabilir mi ki?
Pera48 Ben de 2,5 yaşındaki kedime tavuklu mama kullanıyorum hiçbir şey olmaz merak etmeyin. Sadece marka önemli market maması kullanmamak gerekiyor en azından proplan marka kullanabilirsiniz. Tüy yumağı kusması için çok erken bunun için 6. Aydan sonra malt başlanıyor bilginiz olsun. Açık mama almayıp son kullanma tarihine de özellikle dikkat ederseniz iyi olur. Bulunduğunuz yerde çeşme suyu içilmiyorsa kedinize de kendi içme suyunuzdan vermenizi ve günde 2-3 defa tazelemenizi tavsiye ederim ben sürekli taze su bulundurmaya çalışıyorum. Ev ürünü hiçbir şey vermemeniz gerekiyor. İshali var mı bilmiyorum ama ara sıra tavuk haşlayıp verebilirsiniz haftada 1 falan(yağsız tuzsuz). Yaş mama vermek de çok faydalı değil eğer veriyorsanız onun yerine meo ödül mamaları var sıvı onu verirseniz arada iletişiminiz güçlenir biz onu kullanıyoruz.
Flyderndkk Pera48 bizde proplan alıyoruz veterinerden. 1 kglık paketliyor öyle. Tavuk haşlayıp verdim yağsız tutsuz ondan sonraki gün başladı kusması. İshali yok en azından. Bol su içiyor. Vet sıvı açığı yok dedi. Devam ederse mamayı değiştririrz bi dedi.