ozlem_d Merhaba herkese, bir hafta önce sezaryen oldum. Artık korse kullanmak istiyorum doktorum medikalcilerden alabilirsin dedi detay vermedi. Nasıl bir şey almalıyım, neye dikkat etmeliyim? Etkisini ne zaman görürüm?
Guloyku ozlem_d ilk doğumda kilot şeklinde olandan almıştılar ama dikişlerimi çok acıttı kullanamadım bu sefer bele sarılandan aldım dikiş üsttü kalırsa belliki rahat ederim ama denemedim nasipse sezeryan pazartesi olucam
Eslem_1 ozlem_d direkt korse kullanıp kesi yerini sıkıştırmak yerine göbeğime tülbent bağladım 25 gün oldu tamamen indi şu andan itibaren korseye geçeceğim kesi yerinde acı vs varsa öyle deneyebilirsin bir arkadaşım tek kişilik çarşaf sararak indirmişti mesela..
ozlem_d Guloyku günde kaç saat takmayı düşünüyorsunuz peki? Bugün medikalci karına takılan korse önderdi aldım istediğin kadar kullan dedi ama bilemedim.
Vicibici Eslem_1 Acaba göbekte sarkma falan oluyor mu ben çok merak ediyorum. Sarsak bile gevşek oluyor mu
Eslem_1 Vicibici ama benim eskiden de göbeğim yoktu karnım dümdüzdü mesela ve o görüntüye yaklaşmama da az kaldı büyük oranda indi..şu an sarkma yok çok sıkı şekilde bağlıyorum bazen eşime bağlattırıyorum arkadan düğüm atıyor 😀
Vicibici Eslem_1 Yaa ne güzel, hamilelikte en çok korktuğum şey göbeğin sarkması. Demek ki sıkıca bağlayınca fayda ediyor☺️