Oznur3460 valla ben çok şey denedim kızım için, 2 yaş 4 aylık şuan çok net konuşuyor ama bi türlü söylemiyordu, yaptıkan sonra gelip diyordu yaptım ,bende hem onu üzmemek hem kendimi sinirlendirmemem için bıraktım eğitimi . Sonra üzerinden 1,2 ay geçti annemlere gittim 1 hafta kaldım, annem orda bezini felan çıkarttı dedi işte çişin geldiğinde söyle, bi baktım anaa bu kız çişi geldiğinde diyor, 1 defa çişini kakasına pantolonuna yaptı daha sonra hep söyedi . Şimdi hep kendisi gidip lazımlığa oturup yapıyor . Demem o ki kendilerini hazır hissetmeleri gerek, hazır değilse ne kadar zorlasanda altına yapar