Dyasmin Arkadaslar benim ilk gebelik sezeryan genel anestezi aldım,ama ikinci gebeliğimde epiduralmi olsam dıyorum.genel antestezi geç uyandırıyor,sersemlik uzun sürüyor ,bu şekilde deneyimleyen varmı
Krtbusraee Dyasmin benimde aynı şekilde 2. Gebeligim ilki genel 36 haftadayim doktorum genel değil spinal öneriyor korkuyorum da ama daha iyiymiş deneyimlicem 2 hafta sonra kismetse
Dyasmin Doğar doğmaz bebeği kucagıma almak,sersemlik yaşamamak aslında benim amacım,genel anestezide ayılma sürecinde ağlamalar kendine gelememeler oluyor,düşündüğüm gibiyse sipinal daha mantıklı