13+2 haftalığız dünden beri şiddetli kasık ağrım var doktora gittiğimde idrar tahlili aldılar temiz dediler bol su iç ve istirahat et diyip gönderdiler.Kalkamıyorum kalkınca oturamıyorum çok zorlanıyorum bugün de doktor kontrolüm var sizlerde yaşadınız mı çok zorlanıyorum