Duştan çıkmıştım o ara bebek ağlıyordu eşim aldı sakinleştirmek için, sonra küçük bi çocuk geldi eşim bebek falan balkonda oyalanırken bi anda ağlamaya başladı sakinleştiremeyince eşim alelacele bana vermeye çalıştı bende saç tarıyordum bianda verdi kucağıma bende almaya çalışırken parmağım çarptı damağını kanatmışım içini çekerek ağladı çok biraz da kan geldi ama emzirince sakinledi biraz. Sizce bişey olurmu ya