Haticecebrail21 34Ada01 Ablam hamileligibde bebeginin down sendromlu oldugu soylenilmisti aldirabilirsin demisti ablam kabul etmemisti.Yegenim dogdugunda sendromla alakali igne ucu kadar bir belirti gorulmedi saglikli dogdu pasam🤲🏻
Melismelo Evet çok duydum helede down syndrom konusunda yada neler denilip bebişler sağlıklı doğuyor yani herzaman icinizi rahat tutun bana mesela kalbinde delik var dendi detaylıda başka yerlere gittim birşey bulamadılar bilemiyorum artık