Burcuuuuu anlayabiliyorum seni bende şuanda enfeksiyon kapmışım ölecekmişim gibi davranıyo eve geldim saatlerce agladım sancılarım artıyodu eşim geldi yanıma konuda konuda sakinlştirdi beni herşey piskolojik zaten bu doktorlarından bu kadar duygusuz olmalarını anlayamıyorum sevmiyorsan olmasaydın doktor