Hanımlar merhaba,biz bebeğimiz için ihtiyaç olan çoğu şeyi aldık,geriye bir tek derece,tırnak makası ve bebek bezi kaldı. Dereceyi alından temassız ölçen cihazlardan almak istiyorum fakat bebek bezine karar veremedim. Sleppy var aklımda hep,neden bilmiyorum ve kaç paket almalıyız,bir ayda kaç tane tüketilir,hastane çantasına kaç adet koymalıyız hiç bir fikrim yok maalesef 😏 tecrübesi olan anneler yardımcı olabilir mi lütfen?