Bukiiiiiiii geçmiş olsun, ben de 20 günlükken oldum, maske konusuna çok özen göster sadece maske yetmez ellerini sürekli yıkamalısın, umarım bebeğine geçmez. Benim bebeğime de bulaştı maalesef, iniltili nefes alış verişi oldu ve ateşini kontrol ettiğimde 38 olduğunu gördüm. Hemen acile götürdük, yenidoğan yoğun bakımda yattı, antibiyotik tedavisi gördü. Şükür o da ben de iyileştik ama inan hamileyken hatırlatma dozunu vurdurmadığıma, soğuk algınlığı belirtilerimi lohusalıktan sanmama, gidip hemen test yaptırmadığıma o kadar pişmanımki.. Bunları anlatıyorum çünkü sen pişman olma, elinden gelen özeni göster. Bana doğal bir şurup önermişti doktor, figirus diye, iyi geldiğini düşünüyorum onu da doktoruna sorabilirsin. Tekrar geçmiş olsun, umarım iyi haberlerini okuruz🤍