Mrtnurr DilaraNefes sarıkız valla ben hamileligim boyunca hepsini denemişimdir en iyi gelen sarıkız oldu 😂😂
deletedmom734 DilaraNefes beypazarı maden suyu Atatürk Orman çiftliği veya dost günlük süt ( kutuda satılan uht lerden içmiyorum )
Selim_Alparslan DilaraNefes bence maden suyu olarak marka ve iyi olarak onları görüyorum . Yoksa sırma vs diğerlerini pek sevmiyorum özellikle bu meyveli olanları. Ben değerlerine bakıyorum Beypazarı bence en iyisi.
Acemimum Beypazarı pınar kesinlikle bim ve a101 sütü almıyorm bildiğin sulu süt süt tadı bile yok beyaz sıvı gibi
DilaraNefes Kızlar valla hangisini seçeceğimi şaşırdım artık eşim hangisini getirirse bi kaç seçenek sundum bakalım 😂😂
Adhnsema DilaraNefes maden suyunu Kızılay sütü İçim alıyoruz canım diğer sütlerin tadı çok ağır içemiyorum içim çok hafif 👍
Meryem34 DilaraNefes Beypazarı ve Kızılay katkısız hakiki diye duydum kullanıyorum süt pınar içiyorum ama Torku’nun şişede günlük sütü iyi diye duydum ona başlıcam 🙂
Smrk Bulabilirseniz migrosta oluyor genellikle Tire Organik Günlük Pastorize Sütü var cam şişede ben öyle güzel süt görmedim içince bebeğim bile karnımda kıpır kıpır oynuyor.
CansuKrgeerAkar Pınar ve içim genelde bitek sütaş içemiyorum peynirini falan da yiyemiyorum yağından mı nedir çok ağır geliyor migrosun sütü de olur 👍
Bskrt DilaraNefes beypazarı maden suyu ve süt torku kesinlikle👍 Kaymak oluyor resmen üstü başka hiç bir markayı içemiyorm