mmihri Kızlar şuan suni verildi, bebeğimin boynunda 2 kordon varmış, değişik bir heyecan var içimde. Çok dua edin bana sağlıkla kolaylıkla kavuşayım bebeğime 🌸
Sanal_koala00 mmihri sağlıcakla kucağına alırsın inşallah Rabbim bir avaz da kurtarsın 🥰 Bizlere de dua et o günleri sağlıkla bizde görelim 🥰
ikramomm mmihri rabbim kolaylık versin inşallah allahım bir avazda kurtarsın sağlıkla kavuşmayı nasip Etsin🥰
Ark mmihri kolaylıkla gelsin canım dualarım sizinle kordon 2 kez dolayında sezeryana alıyordur 2 arkadaşımı demek ki normalde olabiliyor
mmihri Ark eğer bebek aşağı inebilirse kordonu o kadar uzunsa olabiliyormuş ama takip ediyorlar tabi , eğer inmez yada nst de sıkıntı olursa tabiki riske atmadan sezeryana alıyorlar
La_le mmihri rabbim kolaylık versin canım eğer acilman yavaş olursa canım çok acı çekme prenses doğuma geç suni sancı biraz can acıtıyor ben de suni sanciyla başladım sonu sezaryana döndük benim oğlumun kalbi dayanmadi şuan iyi çok şükür prenses doğumda 4 santimlik açılman olursa belden aşağı uyusturuyorlar hiç acı çekmeden nirmal doğum yapabilirsin aklında bulunsun canım keşke biri banada deseydi onca acıyı boşa cekmeseydim
mmihri La_le doğurduuum 😍 valla kızlar ebeniz falan o kadar önemli ki süreci çok güzel yönettiler 11 de suni verilmeye başladı saat 6 ya doğru bebeğim kucağımdaydı
mmihri Feka yani korkutulduğumuz kadar yokmuş bence. Evet son 1 saat zor oluyor ama kendi ağrınlada aynı şekilde oluyor diyorlar. sonuçta bebeği itmek için rahim kasılıyor. Son 1 saat te bunun pik yaptığı zaman dilimi. Ama doğum anı ıkın dediklerinde ıkınırsanız çok kısa sürüyor ve bianda ağrınız acınızda kesiliyor.
mmihri farahinannesi izmitte oturuyorum ben, özel kocaeli aktif hastanesi, Hilal Bayram. Ebemde Gülzade diye bir hanımdı. Ama çok tecrübeli olduğu belliydi. Bebeğimin kordondan kafası bir türlü aşağı inmiyordu o indirdi. Açılmamı ilerletti. Gerçekten çok güzel yönettiler. Allah hepsindem razı olsun