Bende kücüklüğümden beri asla ilac icemeyen biriyim hapları yutmakda cok zorlanıyorum bu yüzdende çok düzensiz kullanıyorum malesef.. bunu sadece aynı durumun icinde olanlar anlar ama siz galiba hapları ikşye felanmı bölüyorsunuz ? Bir yerde okumuşdum hapları fazla bölüp öyle yutmak etkisini azaltıyormuş yani fayda etmeye biliyo ama sadece ikiye böldüyseniz sıkıntı olmaz cok kücük kücük parcalardan bahsediyorum