Aynrsn kızlardoktoeuma göre 14+3 teyiz ama 2li tarama yapan doktorumuz 15+1 diyor hangisine inanmaliyim sizce ve tahmini cinsitetimiz ne olabilir göstermiyor diyor doktorumuz🥰
Tuba11 Aynrsn ben kıza benzettim. Benim kızımın duruşu gibi ondan öyle benzettim. Ama sağlıklı olsun da 🙏