Deletedmom_51 ikili 11-14. Hafta arası değil mi normalde?
Sen gene ortasında bi yerde git bence.. erken gidiyosun bu sefer olmadı bi daha bi daha oluyo..
Mesela benim de detaylı zamanı geldi. 18-22 hafta dediler, doktor izne çıkıcak bi ay diye beni 18e girdiğim gün almaya çalışıyo.. erken gidersem şunu göremedik bunu göremedik tekrar çağıracak çünkü.. 20de falan yaptırıcam dedim ben de.. normalde benimki de 3-5 gün önden gidiyo halbuki