nurdag45 Merhaba arkadaşlar ilk hamileliğim ama daha önce düşük yaptım. Kan değerlerim yükseliyor ama kanamam da var ne yapacağımı bilemiyorum bu durumu yaşayan var mı araniz da.
Eren_umay2 nurdag45 bi doktora görün derim benimde hafiften kanama olmuştu kese içinde kanama alanı vardı düşük tehlikesi cıkmıştı duphaston ilaç kullanıyorum şuan kaç haftalık acaba?
nurdag45 Eren_umay2 Yarın kese göreceğiz henüz görmedik acile gittim çoğalırsa gel dediler pek ilgilendirmiyorlar maalesef. 5 haftalık olmalı hesaplarıma göre. Ve maalesef az önce covid olduğumu da öğrendim. Bakalım neler olacak.
Eren_umay2 nurdag45 Acil ilgilenmiyor maalesefki Allah kolaylık versin nasıl olacak peki bişekilde doktora ulaşamazmısınız
nurdag45 Eren_umay2 Amin, teşekkürler. Bende tam bilmiyorum maalesef kontrole gelecekmişler covid için orada ki görevliler ile konuşmayı düşünüyorum. Hayırlısı neler olacak hiç bilemiyorum.
Eren_umay2 nurdag45 bencede bi konuşun en azından hap falan verirler düşük hapı oluyor bi nebze engelliyor Rabbim korusun inşallah bol bol dua edin❤
nurdag45 Eren_umay2 Normalde dün keseyi görmemiz gerekiyordu karantina yüzünden gidemedik zaten kimse de gelmedi virüs yüzünden, kaldım öylece. Allah razı olsun.
nurdag45 Pdur91 Doktora görün bence bende aynı şeyi yaşıyorum henüz kesem gözükmüyor diye ilaçta vermediler ama siz 10 haftalıksınız belli olur nedeni. İnşAllah bir şey çıkmaz.
Eren_umay2 nurdag45 eskisi gibi fazla karantina olayıyla ilgilenmiyorlar. Kaç gün peki karantinanız bi an önce biter inşallah bol bol vitamin almaya bakın ayakta durabilmek için şart
nurdag45 Eren_umay2 Rahatsızlandım ve Ambulans ile hastaneye kaldırıldım orda da keseyi gördük çok şükür, doktor progestan başlattı. Daha iyiyim çok teşekkür ederim.
Eren_umay2 nurdag45 Ayy çok geçmiş olsun İyisiniz ya ona şükür Rabbim birdaha yaşatmasın sağlıcakla alın kucağınıza ❤🤲