vaveylaaa19 ilk 3 ay çok bulantım ve kanamam olmuştu, 19.haftamda hareketlerini hissetmeye başladım, hareketlerini hissetmeye başlayınca çok rahatlamıştım ondan önce her gün ultrasona gidesim geliyordu, acaba kalbi atıyor mu iyi midir diye düşünüyordum..37.haftama girdim; annelik duygusuna gelince o bende başından beri hiç yok, yani elimi karnıma koyup konuşayım falan diye hiç içimden gelmiyor, gerçek olduğuna da çok inanamıyorum hala gözümde canlandıramıyorum, başlarda çok üzülüyordum niye herkes gibi bebeğimi sevemiyorum diye ama artık takılmıyorum bu duruma..her insan aynı değil sonuçta..doğduktan sonra zamanla oturur bazı duygular diye düşünüyorum..