Selam kızlar ben 10 hafdalık hamıleyım bebeyım ıyı kalp atısınıda duydum ama doktorum progestronum aşağı dedı ve ıyne yazdı ılacda yazdı hamılelık buyudukce progestronda artmalıymıs bende artmıyo ıyne ıle artıyo acaba benım gibi olan varmı su an progestronum 20 sızce normalmı kımde boyke yazarmısınız doktırum asagı olursa bebek buyumez dedı cok korkuyorum