050218Ybmety 29 haftalık gebeyim göğüsümün kahverengi olan kısmı kabuk bağlıyor beyaz beyaz şeyler oluyor acaba sütüm mü akıp yara yapıyor ne yapabilirim bi bilgim yok ilk gebeligim
Dilaraortacc1 050218Ybmety benimde ayniydi bir anda yarıldı ciddi anlamda ortadan yarik duruyordu zeytinyağı kantoron yağı kullana kullana yeni yeni kapanıyor şimdiden nemlendir susam yağı da kullanabilirsin
050218Ybmety tazebiranne_hg04 tamam teşekkür ederim yarın 30 haftalık olcam zaten biraz daha dayaniyim
tazebiranne_hg04 050218Ybmety aynen 33-34 gibi başla her ihtimale karşı göğüs ucuunu uyarınca doğumu tetikleyebiliyor
050218Ybmety tazebiranne_hg04 erken dogum riskim var zaten doktorum da dedi şuan elleyemiyorum hep kabuk bagladı suyla hafiften temizliyorum
tazebiranne_hg04 050218Ybmety ben hiç ellememiştim geri kendiliğinden düzelmişti geçmiş olsun niye erken doğum riskiniz var
050218Ybmety tazebiranne_hg04 enfeksiyondan kaynaklı 25 haftalıkken baskı hissedip gittim nst sancım cıktı 1 günlük yatışım yapıldı şimdi evde hiç kalkmadan yatıyorum
tazebiranne_hg04 050218Ybmety benimde enfeksiyondan 20. Haftada olmuştu kasılmalarım doktor magnezyumu arttırmıştı dozu yükseltip sabah akşam kullan demişti
050218Ybmety tazebiranne_hg04 ah magnezyum da kesmedi gelmeye niyetlenmişti bi kere 😂 benim çok yüksek derecede enfeksiyonum var hatta dogumum planlı sezeryan olcam devlette mecbur olarak bebege de geçmesin diye
tazebiranne_hg04 050218Ybmety geçmiş olsun o zaman canım inşallah hayırlıca vaktinde kucağına alırsın