Merhaba hanımlar 32+6 dayım doktorum biraz suyumuz artmış karbonhidrat azaltalım dedi sizlerde de oldu mu. Yaklaşık bir hadtadır beyaz ekmek makarna pilav hamurişi tarzı şeyler yemiyorum hatta tatlıyı ve meyveyi de cok cok azalttım bir faydası olur mu