duuyqquu ben de gümüş kapak almadim. Göğüs kalkanı aldım içine süt de birikir diye. Bı de benim altın haricinde her şeye alerjim var o yüzden ne olur olmaz diye korktum. Bence hiç öyle düşünme bizim mama sandalyemiz bile hazır. Yani şu an her şeyimiz hazır. İyi ki almışım diyorum, her şey çok çok uçtu. Belki istediğimi alamayacaktım o yerine bu olsun diyecektim..