acemimom1 Kızlar saat 10da yatisim yapıldı sancım yok 2 cm açılmam var bekliyoruz çok korkuyorum bebeğin başı kanala girmiyor. Zaten kafa çapı geniş olduğu için planlı normal doğum oluyor suniyle doğum yapicam. Dua edin nolur.
Gulgul0 acemimom1 benimde yatışım yapıldı sezeryan icin bekliyorum acilmam ve sancim yok korkuyorummm😔
Misilefe acemimom1 bende şuan sezaryen için saatimi bekliyorum Allah kurtarsın ikimizide canım sağsalim kavuşuruz inşallah bebişlere
Vicky acemimom1 Sağ salim kolaylikla kucağiniza almayi nasip etsin Allahim, umarim cok kolay bir süreç olur sizin için. 🙏🏻
Mihrac acemimom1 Allah yardımcın olsun doğru nefes ve ıkınma ile kanala girecektir inşallah. Bende suni sancı ile doğurdum ilk kızımı .
Nililaylayla Ben ıkınarak doğum kanalına soktum çocuğu son dakika zor olabilir ama dayanın sağlıkla gelsin 💓
Lgel acemimom1 sancı olmadan nasil farkettiniz acildiginizi ayy rabbim kolaylik versin inşallah canım