Kızlar 8 temmuz da kimyasal gebelik geçirdim kanama ile adet gibi attım üstünden 20 geçmesine rağmen lekelerim hiç bitmedi bazen eski bazen azda olsa yeni kan geliyor. Dr bu arada korunmama gerke olmadığını da söylemişti ve korunmadan devam ediyoruz. Bu kanamalar yerleşme kanaması da olabilir mi sizce?