Merhaba,bizimde evimizde yıllardır bizimle yaşayan 4 tane kedimiz var. Size söyleyebileceğim tek şey kedinizle açıkça konuşmanız. Senin sağlığın bizim için çok önemli,kardeşinle de daha iyi zaman geçirmen için bu operasyonu bir an önce olup sağlığına kavuşmanı istiyoruz diyebilirsiniz. Sen gelene kadar kardeşinde evine gelebilir,seni beraber karşılayabiliriz diyebilirsiniz. Bebeğiniz eve geldikten sonra kedinizi ameliyata gönderirseniz bunu ceza olarak algılaması daha muhtemel,bence öncesinde olmalı ameliyatı. Duygularınızı paylaşın kedinizle,emin olun bizim tahmin ettiğimizden çok daha fazla anlıyorlar bizi.