koalamom_ Doktor keseyi gördü fakat kaç haftalık olduğunu sorduğumda henüz bilemeyiz dedi bir sıkıntı olduğu işin midir genelde keseyi görünce kaç haftalık olduğunu öğrendiğiniz yazmışsınız
Tgb_123 koalamom_ 5+5 benimde sadece kese gözüktü nokta kadar aşırı küçüktü 1 hafta 10 gün sonra bebek yine öyle 1 haftadan sonra kalp atışı duyuldu yani gayet normal
LauraG koalamom_ çok küçük olduğu için baş popo mesafesini ölçrmez heralde o yüzden haftasını söyleyememiştir.
Zeynebim26 koalamom_ 5+4 kese 6+4 kalp atışı duydum kesenin görünmüş olması yeterli zaten kuzum insallah kalp atışını da duyarsın ❤️
duuyqquu koalamom_ 5+1 de keseyi 6+1 de bebişi gördük canım gayet normal. Hatta daha geç görenlerde var
Ala22 Kızlar doktora gittim kesem 6+2 içindeki bebek de 5+3 görünüyormuş kalp atışı duyamadım sizce normal mi🥺
koalamom_ Teşekkür ederim içimi rahatlattınız doktor keseyi gördü fakat kaç haftalık olduğunu söylemedi sizlere söylemiş miydi