ozumunannesi yok canım nişan olsa mutlaka pembemsi bir rengi olur hatta daha koyu olur ama pembemsi de olabilir . Ve normal akıntıdan biraz fazla olur. 36. Haftaydayım sanırım bu haftalara girdikten sonra öyle oluyor benim de daha yoğun gelmeye başladı çünkü. Ama nişan olsa anlarsın mutlaka rengi değişik olur akıntıdan