Kızlar merhaba. Ben yarın 35. Haftama giriyorum. Ama bebeğin gelişimi özellikle kafa yapısı 2 hafta önden gidiyor. En son 32 de kontrole gittim ve bebek doğum pozisyonunu almıştı. 2 gündür de vajinaya doğru olan baskı arttı. Özellikle yürürken daha çok hissediyorum. Aşağı düşecekmiş gibi geliyor ve tutma ihtiyacı duyuyorum 🥴 doktorumla iletişime geçmedim henüz tecrübeli olan yeni doğum yapanlar varsa bilgi verebilir mi ? Açılma mı başlıyor yoksa