Melisahinn Kızlar merhaba B12 değerim 63e kadar düşmüş 34 haftalık hamileyim bi zararı olmuşmudur sizce başına böyle bir şey gelen var mı
HilalEyce Melisahinn Benim ki de baya düştü 31. Hafta da iğneye başladım. Doğuma kadar da devam edeceğim.
aynenkezoaynen Melisahinn sağlıkocağında veya hastanede doktordan iğne isteyebilirsin hemen toparlaman için
Eslem_1 Melisahinn epey düşmüş nasıl ayakta duruyorsunuz?acil takviyeye başlayın derim doğum sonrası çocukla sizi zorlar bu değer..
Kuu Benimde düşük çıktı geçen hafta 35. Haftadaydım ocean b12 verdi fısfıs ama sizinki kadar düşük değildi sizin çok düşük
tazebiranne_hg04 Melisahinn annenin değerlerinin iyi olması lazım ki bebek gelişebilsin mutlaka tedavisini olun iğne veya ilaçla son aya kadar b12 iğnesi kullandım ben
Melisahinn tazebiranne_hg04 bu haftaya kadar gelişimimiz de bir sıkıntı olmadı 2 hafta ileride çıkıyor ultrasonda hatta ama nasıl bu kadar düştüde farkına varamadım bilmiyorum
tazebiranne_hg04 Melisahinn Olabiliyor bazen canım bende farketmemişim iğne kullandığım halde yine düşmüştü tekrar kullandım