Serpilaksu11 3. Bebeğimdi ama kolik olan ilk çocuğumdu ne yapsam çare olmadı sadece biraz rahatlatmasını sağladı gaz ilacı,biogaia,fitil,rezene çayı neler denedim ama kendi kendine 5. Ayda geçti yatak konusunda ben beşik sevdiremedim ne park beşik ne anne yanı ne elektrikli kendi sallanan hepsini denedim en sonunda yere sünger yatak açtım geldi orda uyudu çok deli yatıyodu ki hala öyle 8 aylık olacak 10 güne ama asla yatırdığım gibi değil dört dönüyo yatakta kolikliği de orda rahatladı yastıksız yatıyo sadece biraz grip olmuştu o zmn doktorumuz yastıkla destekle başı yukarda olsun iyileşene kadar dedi o kadar bide her akşam banyo masaj ritüeli yaptık aralık ta doğdu 40 ı çıktığından beri kışın 2 günde 1 ama havalar ısındığından beri de her akşam banyo masaj mama uyku şeklinde gidiyoruz