Ben bi kaç gün önce merdivenden kayıp sekerek popomun üzerinde düştüm. Doktora gittim hemen çok şükür herşey yolundaydı ancak doktor takip edilmesi gerek düşmede hemen göstermez gibi bişey dedi bu gün kahve rengi leke görüyorum şimdi 😔 inşallah bişey yoktur dün gecede ateşlendim grip oldum sanırım ondan öı acaba of 😣