GulizarY benim de en son 21 nisan aynıymışız canım ☺️ adet tarihime göre bende 14+1 im ilk başlarda 5 gün geriden geliyordu en son gittiğimde gününü yakalamış dedi bana ama zaten bu önemli bişey değil normal doğum yaparsan 5 gün geç yaparsın demişti ama şuan gününü yakalamış zaten seninde yakalar merak etme