AiA bende senden 😊😊 30. hafta 4 kilo, bebişte sağlıklı şükür. bol yürüyüş yaptım bol su tükettim. ekmek makarna kekler börekler çörekler yemedim. kapalı ürünler tüketmedim.. ev yemeği. et süt yoğurt meyveyi bile şeker oranı az olanları tercih ettim..