Merhabalar, ara ara cektiğim bi kasık ağrım var. Regl ağrısı gibi de diyebiliriz. 29. Haftada erken dogum riskim oldugu için ciğer geliştirici iğneleri oldum. Suan ilaçlarımı da kullanıyorum. Bebeğim dogum kanalına gitmiş cunku herhangi bir acılmam yok.
Bu riski yaşamadan, bu haftalarda bu ağrılrı çeken var mı onu merak ediyorum