2.ayin sonunda kanamam oldu devlet hastahanesine doktora gittigimde kese disinda kanama alani var dusuk riskin var dendi 3gun hastahanede yattim daha sonra 2 haftada bir kontrole gittim sebebini bilemiyoruz dediler surekli hergun progestoron kullandim bu surecte evde surekli sirt ustu yatip dinlendim asla kalkma yorma kendini dediler zor bi surec yasadim her gun kaybetme korkusu yasadim. . Ara ara leke tarzi yada bi anda az az kanamam oluyordu.
- Ayimda ozel hastahaneden dogum paketi satin aldim oraya gitmeye baslafim gider gitmez doktorum plesantan assagida kanaman bundan kaynaklaniyor dedi korkma plesanta yukari ciktikca olur dedi 24. Haftaya kadar yukari cikmasi lazim o surectede kanamaya sebeep olabilir dedi dusuk tehlikesi sanma dedi ve 22.haftada ayrintili usg ye gittigimde de plesantann yukari ciktigini ogrendim .