Kızlar merhaba 😙 bebeğimin cinsiyeti belli değil ama kız hissediyorum nedense 🥹 Hafsa ismini gördüm ve aklımdan bir anda Hafsanur geçti herkes Nur niye ekledin bence ekleme sade daha güzel dedi . Bana da biraz boş gibi geldi sizce nasıl daha iyi? 💛💛💛