tazecikannee ilk denemede uyurken titriyodum arada üşüme geliyodu bir çok tanıdığım hamilelikte bendede oldu falan dedi ama malesef tutmamıştı . İkinci denemede sadece bacaklarım ağrıdı bide herzaman yaşadığımız kasık batması ve pozitifi görmüştük gerçekten belli olmuyor bazen kişiye göre değişiyor . Gebeliğim 9 hafta sürdü hiç midem bulanmadı kusmadım bişey canım iştemedi tek belirti kasık ağrımdı oda rahatsız edici boyutta değildi .. Allahım İnşAllah gönlüne göre versin sağlıkla hayırla al kucağına 🤲❣️