Minikuzu Sevgili anneler bebeklerin boy kilo durumu nedir yalancı kasilmalariniz var mı bizim henuz yok ama karnim biraz aşağı indi gibi geliyor yatakta dönerken bir sızı hissediyorum
busey_42 Minikuzu çok şükür hiç bir sikintim yok ne sancı ne kasılma sadece bebeğimin kilosu 36. Haftada 2 kiloydu 😔. Başka da bir sıkıntım yok bebeğimde gayet iyi kilo problemimiz var ne yersem almadı 1 haftada 40 gr aldı
Kahvesever Minikuzu biz 37 ye girdik. Karnım aşağı inmiş gibi hissetmiyorum ama sağa sola dönerken zor hem karnımdan , hem kasıklardan
gamzeozer16 Minikuzu geçen haftalarda daha cok sancım vardı bu hafta fazla yok 37+4 salı günü gitmiştim 3200 kg 49 cm boyuydu karnımda 1 aydan beri aşagıda 30 haftadan beri baş geliş çarşamba günü son kontrolümüz var bakalım minnoş nasıl 9 agustosta da dogum🥰
Princessmom Minikuzu 35de gitmiştm en son 2855di bugün 37+4 kontrolüm var acaba ne kdar oldu merak ediyorum. Kramplar ağrılar hat safhada bide aşırı mide yanması yaşıyorum Allah yardmcısı olsun tüm hamilelern
Minikuzu busey_42 arkadaşımında böyleydi doktor son haftasında zararlı zararsız ayırt etmeden ne buluyorsan yiyosn demisti
Ecrin41 busey_42 bende de o problem var mamalar mı yemedim muzlar mı neler neler tık yok 37 haftamda sezeryanla alacak doktor orda kilo almıyorsa durmanın bir anlamı yok dedi benim bebegim 2.500 gram suan
ozlmbl Benim ara ara ağrılarım oluyor, yatakta dönerken zorlanıyorum artık, pakte uyuyamıyorum, bebişimin kılosu geçen hafta 3100, 49cm boyuydu 🙏🏻🥰🧿
Boniboncuk Bende 37+3 teyım. Ara ara vajınama sancı giriyor onun dışında sıcaklardan hiç uyuyamıyorum. 37+1 de 3108 kg 50 cm di
Kahvesever Minikuzu olabilir😀 yatakta zor oluyo artık ya. Hem dönmek hem yan yatmak her türlü daha zorlaştı geçen hafta böyle zor değildi
gamzeozer16 Minikuzu yok canım normal nst falan sancım cıktı 1 cm acıklıgım cıkmıştı benim ikinci bu sancılarım oldugunu hissediyorum zaten gün icinde fazla yorulmamaya bakıyorum ama bacak aramda falan baya ağrı sancı oluyor. İlk sezeryan oldugu için buda sezeryan olcak günümü aldım aksi bişey olursada acile gel dedi doktorum bakalım bekliyoruz 🥰
Princessmom Minikuzu benm hiç sancım çkmadı 😀 bir sorunumda yok dye doktor 2 haftada bir geleblrsn dedi zaten 38de sezeryan olacagm
benimmdunyamm Minikuzu valla her yerim ağrıyor yürürken aşağıdan biri çekiyor gibi bebeğin kilosu 35+3 de 2500 du 36+2 de gittim doktor söylemedi fazla bir artış yoktur diger geldiğinde bakalım dedi
Serife_ee Minikuzu 37 haftalık olduk kızımla bu hafta hep kasılmalar yaşadım çok hareketli gece gündüz sürekli hareket halinde geceleri özellikle sabaha karşı uyanıp bi daha uyuyamıyorum sağa sola dönüyorum sürekli bikaç gündür de adet sancısı gibi sancılar girip çıkıyor karnıma belime. Bugün kontrolüm var bakalım ne diyecek