Kader_yldrm Selam arkadaşlar cinsiyet balonu yapanlar doktordan cinsiyeti kim öğrendi ya da yazılı mı aldınız, balonu nereden aldınız ben de yapmak istiyorum tecrübelilerden öneri almak istiyorum
hemsiree Kader_yldrm ben yapmadım ama kuzenim yapmıştı. doktora ultrasona girmeden önce cinsiyetini sesli söylemeyin bir kağıda yazıp verin demişler. sonra o kağıdı ablasına verdi hazırlığı ablası yaptı
Boniboncuk Kader_yldrm bizim doktorumuz çok heyecanlıydı biz gibi o yüzden cinsiyetı söyleyıverdi bizde aileler için yaptık onlar tahmınde bulundu biz patlattık 😂😂😂
Kbra52 Kader_yldrm doktordan kağıda yazmasını istedik kağıdı alıp organizasyoncuya götürdük balonu kağıda göre doldurdu balonu eve getirdik aileden arkadaşlardan kimsenin bilmesini istemedik sonra tüm gün imalar falan yaparlardı yok ben biliyorum ben biliyorum derlerdi o yüzden doktor ve organizasyoncu biliyordu bi
iremiremirem Kader_yldrm ben yaptım canım muayeneye gittiğimde doktoruma bize söylemeyin cinsiyetini kağıda yazıp verir misiniz dedim doktordan aldığım kağıdı da organizasyoncu kadına verdim oda bize söylemeden balonu hazırladı
Annecikler 3 kızım vardi 4. Erkekmis eşimle gittim doktor bizden daha heyecanlıydı pat söyledi birde sok beklemiyorduk erkekmis sonrası duyan kalmadi😄