Leylican Dört gündur düzenli doğum sancılarım var kaç kere hast gittim açıklığım yoktu nst de sancı çıkmıyor ama ben ağrıdan deliriyorum. Sabah nişan gelmiş inş en kısa sürede doğururum ilk bebeğimde erken doğmuştu dua edin annelerim
Pyrz_07 Leylican benimde aynıydı ama nişan geldi öyle sancılarım arttı 2 gün sancı çektim dayanamadım zaten planlı sezeryan olcaktım sezeryan gününü beklemeden o gün sezeryan oldum
Leylican Pyrz_07 geçmş olsun size de. Bir cm açıklığım var doğum başlamamış bebeğim iri inş normal doğururum
Yagmur_007 Leylican özel hastahaneye mi gidiyorsunuz bebeğinizin kilosu ne kadar insallah bi an önce doğum yaparsınız merdiven inip çıkın insallah açılmada çok yardımcı olacaktır
Leylican Yagmur_007 haftası erken daha doktor uzan açılma ilerlemesin dedi36+10 deyiz bebek 34000görünüyor