Havva450 benimki yuvarlak değil ama oval gibi 😬😬 ya bi yorumda okumuştum çocuklar da zaten normalde 4 trimester var 3 ayda doğduktan sonra o yüzden tensel temas koku çok önemli diye. Biz bile yabancı bi ortama alışamazken çocuk birden dünyaya geliyor haliyle annesinin kokusunu arıyor. Büyükleri dinlersen yanında yatırma alışır ayıramazsın kucağına alma alışır bırakamazsın. E biz bu bebekleri oyuncak diye almadık sevmeye mi kucağımıza alıcaz sadece 😒