fndsngln dogum yapalı 6 gün oldu sezeryan ile. Ama suyum gelipte acil sezeryana alınmistım sütün gelir demislerdi ama gelmedi 2 gün. Mama başladık direk bebeğime sonrada sütüm geldi ama gögüslerim cok kotu yara oldu ve sürekli kaniyor hicbir sekilde emziremiyorum. (Gögüs ucum olmadıgindan yara olmus sanırım, silikon gögüs ucu kullanmaya basladim).Cunku emzirdigimde farketmeden kan icmis sonra kan kustu çok kötuydü.
Ama biliyorum biz stres yapip üzülüp agladıkca sütümüz daha cok sıkıntıya giriyor.
Üzerine mama yetersiz geliyormus sarılık oldu bebeğim. Simdi mama miktarinı artirdikta 2 gündür aglamaları kesildi.
Ben süt artırıcı cay içiyorum, vitamin iciyorum, sicak havlu koyuyorum, ara ara makinada sagmayı deniyorum ama doktorum makina ile degilde sürekli bebegine emzirmeye calısarak sütünü artirabilirsin dedi.