birmelekannesi0 Bebeğinizin gazını nasıl çıkartıyorsunuz ? Sırtını ovalayıp vuruyorum ama işe yaramıyor gibi farklı bı öneriniz varmı ?
Miniktospik birmelekannesi0 bacaklarını hareket ettir canım dikkatli bi şekilde mama kullanıyorsan saf zeytinyağı kat içine bi çay kaşığı
benimmdunyamm birmelekannesi0 ayaklarını karnına doğru topla bebeğin omuzuna al yukarıdan aşağıya sıvazla ama ayakları düz durmasın topla ayaklarını bebeğin
hafsam_omerim birmelekannesi0 tülin ebe var instagramda orada görmüştüm. Gaz sancısı gelince bebekleri ılık su dolu kovaya belden aşağısını koyun rahatlatır gazını rahat çıkarır yazıyordu
yagmuraltintass birmelekannesi0 belinden sırtına doğru ufalayın sonra hafif hafif vurun sırtına tekrar olmadıysa bacaklarınıza yatırarak deneyin aynısını ayaklarına masaj yapın karnını ufalayın iki ayağından tutarak dizlerini tuvaletini yaparmış gibi bükmesini sağlayın
Eslemim34 birmelekannesi0 Kucaksa gezdirerek sırtına masaj yapın yavaş yavaş poposuna vurun bebğnz dik olsun kucağınzda
Nisa1710 birmelekannesi0 banyo yaptırın ardından yağ ile güzel bir masaj karın çevresine sonra pat pat çıkıyor herşey