Eren_umay2 normal doğumun çok kolay sanılması beni üzüyor gerçekten ilkinde normal yaptım ikinci de asla istemiyorum diye doktoruma baskı üstüne baskı… ve inanın sizin istemenizle olmuyor normal doğum plesanta aşağıda olur olmaz, kordon dolanır olmaz, kaka yutar olmaz, kafası yukarıdadır olmaz gibi milyon sebep var hayırlısı demeniz daha doğru ve bunları düşünmek için aşırı erken bir hafta :)