Rumsa 29-+5 deyim yaklaşık bir hafta dan fazla sabah kalktığımda ayaklarda şişlik ellerde şişlik ve ayak tabanında acı ve karıncalanma hissi oluyor ben gibi bu durumu yaşayan var mı