Durulay3 taninmayananne kızlar korkmayın bende geçirdim 22 haftalık hamıleyım inşallah rahat atlatırsınız hıc test verme bol bol meyve yıyın özelikle yoğurt tüketin bol bol suniçin atlatacaksınız inşallah bebeğe bısey olmaz allahım izniyle siz cok güzel besının
Teddybaby taninmayananne Merhaba! Gitseniz tedavisi yok zaten bence evde bol bol dinlenin iciniz rahat degilse siz bilirsiniz tabi😇
taninmayananne Testten korkuyorum o yuzden hastaneye gitmiyorum. Evde annem bakiyor ne yapmaliyim yada nasil atlatabilirim fokriniz var mi
Novaa taninmayananne Covidseniz bilmeniz lazım ki ona göre doktorunuz kan sulandırıcı iğne başlatabilir.
Hatice145 Bende 9 haftalik hamileyim covid testim pozitif cikti bebegime bi zarari olurmu banada yardimci olurmusunuz
Ace01 Hatice145 merhabalar bende sımdı covid gecırıyorum 14 haftalık hamileyim . Sizde sonradan bir sıkıntı olmuş muydu
taninmayananne Durulay3 deneyecegim insallah faydasi olur bol su iciyorum bakalim annemden corba isterim yarin limonlu onu icerim meyve zaten cok tuketen bi insanim. Tesekkur ederim
taninmayananne Hatice145 ay bilmiyorum suan agir bir grip geciriyor gibiyim ama bas agrim hat safada ve covid oldugumda ki gibi. Bende bilemedim basvursam mi basvurmasam mi sizinki pozitif ise hic dusunmeyin derim en azindan bilgisi olsun
Mehtapca06 Hamilelikte iki sefer gecirdim ne bebege ne bana bir etkisi olmadi stres yapmayin c vitamini iceren meyve sulari tüketin bol su icin
taninmayananne Mehtapca06 bol su iciyorum limonlu su iciyorum annemden corba isterim sicak cay falan iyi geliyor sicak dus iyi geliyor bakalim
taninmayananne Teddybaby bence de yok o yuzden vucuda sacma ve gereksiz ilac almakta istemiyorum. Ben parol icmek bile istemiyorum bagisiklik anne karninda olusuyor ve bebegin daha simdiden ilac almasini yanlis buluyorum.