Canim ben 35.haftamda yani Bi 10 gün önce eşimle covid olduk ve inanır mısın o kadar zor atlattım ki,benim de doktorum parol verdi sadece.Sakin korkma bol bol c vitamini al meyve ye.Kemik suyundan çorba yap,diğer corbalarida bol limonlu iç.Eger öksürük var ise bal ye.Bol bol dinlen.Suan iyiyim ama doktorum bile 1 ay boyunca etkisi sürer dedi ki hala eşimle az çok etkileri var.Birde bebekde herhangi bir etki olmuyor sakın korkma.Insallah bian önce iyi olursun.