hiloo 16+2 de öğrendim cinsiyetini. 15. Haftaya kadar hep erkek hissediyodum ismine bile karar vermiştim. Doktor kız deyince aşırı şaşırmıştım hatta. Ettafımda ki herkes kız diyodu ama ben erkek diyodum. Öğrenmeme bir hafta varken kız hissetmeye rüyamda kız görmeye başlamıştım😊