Msym büyük ihtimal zercan kaşı çünkü bana hep onu önerdiler ama zercan hanım ayrıntılı ultrason yapmıyormuş bende bilemedim kime gideceğime ya İsmail evren beye yada bayram kahramana gidecem çünkü devlette bana ilk başlarda ikiz dediler biri ölmüş vs dediler ben inanamıyorum artık devlete sonra bir daha mecburiyetten gittim 2 hafta büyük söyledi haftasını özelde sanki daha iyi ilgilenip doğrusunu söylüyorlar bu arada idrar torbamı bebek kesesi sanmışlar devlette😂