Ben ilk bebeğimi de sevgi de Leyla hanımda doğurdum ikinci için yine ona gidiyorum gayet ilgili güler yüzlü bı bayan kötü tecrübe yaşayanlarda olmuştur illaki ama ben gayet memnunum takiplerimde de Akçadağ devlet hastanesinde çağdaş doğana gittim hep ozeldeki bı doktor kadar ilgili çok çok memnundum Mehmet Murat Altındağ yine iyi bı doktor ama çok yoğun oluyor genelde