ZynpKara .kendimi hiç hamile gibi hissetmeyen ben peki .anca doğduğunda anlayacağım galiba 🤪😂
Çünkü ikinci trimester dasın. Hamileliğin en rahat dönemi , ikinci 3 aylık dönem. Sen gel birde 3. Trimester ı gör. Arkana bakmadan kaçmak istersin 😅 bel ağrıları , kramplar, halsizlikler, sık idrara çıkma isteği, iki adım atsan nefes nefese kalmalar daha neler neler .. benim ikinci gebeliğim 27 +2 yiz bizde oğlumla. 3. trinesterdayız ve uyuyamıyorum 🥺